17 Ocak 2008 Perşembe

Sitelerimiz

Ülkedeki web siteleri hakkındaki düşüncelerim ve görüşlerimi burada yayınlamaya ve yapmış olduğum (hazır satın aldıklarım şu an çoğunlukta) siteler hakkında yorumlar yapmanızı sağlaycak sitelerimiz bloguna hoşgeldiniz.

Ancak öcenlikle şunu söylemeliyim ki hazır web siteleri satın alıyorum çünkü gerek arama motorlarında kaydolmuş olmaları ve gerekse hazır fikir ile oluşturulduklarından aynı düşünceyi devam ettirerek onları güzelleştirmek ve Türk internetine hayırlı ve faydalı olmalarını sağlamaya çalışıyorum.

Genelde ucuz alan adlarını ve mümkünse sitesi ve hosting hizmetleriyle almaya çalışıyorum. Anafikri hazır ve tanıtılmış olmalı sitenin ve ucuz olmalı. Bir nevi eskicilik. Ama aldığım bu siteleri satmayı değil geliştirmeyi planlıyorum. Bu nedenle bana şu siteyi satıyor musun diye sorulmamasını rica ediyorum.

Hazır siteler satın almamın en büyük nedenlerinden biri de html yani web dilinde çok zayıf olmam. Ne yaptıysam pek kavrayabilmiş değilim. Bu nedenle "ready to go" yani çalışan kodlu siteler arıyor ve bulursam satın alıyorum.

Bu şekilde hem artık o alan adına ve siteye ihtiyacı olmayanların siteleri değerlendirmiş oluyor hem de ben zor web tasarım hizmetleri ile uğraşmak zorunda kalmıyorum.

Bundan böyle bu blogda ekseriyetle bana ait web sitelerini tanıtmaya onlar hakkında bilgiler vermeye çalışacağım ve yorumlarınıza açacağım. Yine aynı şekilde internette çok beğendiğim siteler olursa onu da sizlerle paylaşmaya çalışacağım.

Son sözüm www.google.com a ; benim gibi web tekniği zayıf insanların mektup yazarmış gibi web sitesi oluşturmamıza imkan tanıdığı için teşekkür ediyorum. Ve teşekkürler www.blogger.com

1 Yorum:

atomsistem said...

Merhaba bu tür projeler gerçekten çok güzel umarımprojeniz beklenen ilgiyi görür

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al

Internet Siteleri ve Teknoloji haberleri SABAH

TurkTekno.Net

En yaratıcı ve en iyi web sitelerini kimler yapıyor?