17 Ocak 2008 Perşembe

Hazır web siteleri alırken dikkat edilmesi gerekenler

Diğer sayfada hazır web siteleri aldığımı ama satmadığımı bunları geliştirdiğimden bahsetmiştim. Kısacası ticaret yapmıyorum. Hem alan adını satanlara destek olmuş oluyor hem de güzel sitelerin internetten yokolup gitmelerine engel olmuş oluyorum. Elimden geldiğince kodlaması hazır ve yürüyen siteleri seçiyorum çünkü tasarımım zayıf. Ben bunlara içerik ekleyerek zengin veri sahibi yapmaya çalışarak bir nevi geliştirme faaliyeti yürüyüyorum.

Peki ebay'dan veya başka yerlerden alacağınız alan adları ihalelerinde nelere dikkat etmeniz gerek?

Öncelikle google vs arama motorlarından banlanmamış olmalı.
Whois bilgilerine bakılmalı alan adı eskiyse google banına bakılmalı ve mümkünse google adsense banı olmadığına bakılmalı
Aynı şekilde domaini googleda aratmalış herhangi illegal bir içeriği olmuş mu spam yapılmış mı bakılmalı
Hazır içerik açısından google kurallarına uyumlu mu? Google kalite yönergelerine uyan site iyi bir sitedir mantığı kısacası.
Archive.org adresinden sitenin geçmişi izlenmeli yasal olmayan ve uygunsuz içeriği olmuşsa almamalı.

0 Yorum:

Internet Siteleri ve Teknoloji haberleri SABAH

TurkTekno.Net

En yaratıcı ve en iyi web sitelerini kimler yapıyor?